IT- ylläpitoa kutsutaan meillä Noja Huolenpidoksi
Noja huolenpito, vanha kunnon IT-ylläpitopalvelu höystettynä aimo annoksella automatisointia ja palvelualttiutta. Palvelulla valvotaan laitteistojen, ohjelmistojen ja palveluiden toimintaa 24/7. Tarvittavat manuaaliset huoltotoimet tehdään asiakkaan normaalin työajan puitteissa arkena 08:00 – 17:00 välisenä aikana. Palvelussa käytetään pro-aktiivista etävalvontaa, mikä ehkäisee ongelmien syntymistä ja vähentää käyttökatkoksia. Laitteistoille asetetaan hälytysrajat, joiden ylittyessä aloitetaan sovitut huoltotoimenpiteet. Kaikki laitteistotiedot kerätään asiakkaan omaan Noja-tietueeseen mistä koostetaan automaattiset raportit sovituin aikavälein.

Noja Huolenpitopalvelumme pähkinän kuoressa
Korjaamme ongelmia huomaamattomasti automaattisesti ja meidät tavoittaa puhelimitse tai sähköpostitse aina kun ongelmia ilmenee. Tulemme tarvittaessa paikalle korjaamaan ongelmat tai vaihtoehtoisesti otamme hetkessä etäyhteyden ongelmalliseen laitteeseen ja korjaamme ilmenneet ongelmat.
Automaattinen ylläpito on siitä merkittävä palvelu, että sillä säästetään huomattavasti aikaa tietokoneen huoltaessa itsensä kerran viikossa sen haittaamatta koneella työskentelyä. Automatiikkamme huomaamat ongelmat eivät koskaan hidasta konettanne, eikä myöskään työasemanne hidastu, vaan saatte kaiken tehon irti laitteistoistanne koko niiden elinkaaren ajan.
