Noja Huolenpito palvelee yritystäsi tarvittaessa joka päivä
Tukemme päivystää maanantaista – perjantaihin 8:00 – 17:00 välisenä aikana ja tukeen on mahdollisuus ottaa yhteyttä myös suoraan verkkosivujemme kautta. Helpdesk palvelumme vastaa puhelimitse tukipyyntöihin ja auttaa hetkessä eroon kulloisestakin ongelmasta.
Allekirjoittamalla Noja Huolenpitopalvelu sopimuksen kanssamme saatte käyttöönne yrityksellenne sopivan vasteaika lupauksen, yksinomaan sopimusasiakkaille määritetyn puhelin numeron ja sähköpostiosoitteen ja mikä tärkeintä, varmuuden siitä, että kun ongelma ilmenee, on siihen korjaaja lähellä ja nopeasti saatavilla.

Noja Huolenpitopavelumme pähkinän kuoressa
Korjaamme ongelmia huomaamattomasti automaattisesti ja meidät tavoittaa puhelimitse tai sähköpostitse aina kun ongelmia ilmenee. Tulemme tarvittaessa paikalle korjaamaan ongelmat tai vaihtoehtoisesti otamme hetkessä etäyhteyden ongelmalliseen laitteeseen ja korjaamme ilmenneet ongelmat.
Automaattinen ylläpito on siitä merkittävä palvelu, että sillä säästetään huomattavasti aikaa tietokoneen huoltaessa itsensä kerran viikossa sen haittaamatta koneella työskentelyä. Automatiikkamme huomaamat ongelmat eivät koskaan hidasta konettanne, eikä myöskään työasemanne hidastu, vaan saatte kaiken tehon irti laitteistoistanne koko niiden elinkaaren ajan.
