Tuki ja Helpdesk palvelut

Noja Huolenpito palvelee yritystäsi tarvittaessa joka päivä

Tukemme päivystää maanantaista – perjantaihin 8:00 – 17:00 välisenä aikana ja sinulla on mahdollisuus ottaa tukeemme yhteyttä myös suoraan verkkosivujemme kautta. Helpdesk palvelumme vastaa puhelimitse tukipyyntöihin ja auttaa sinut hetkessä eroon ongelmasta, mikä koneellasi sattuukin silloin olemaan.

Allekirjoittamalla Noja Huolenpitopalvelu sopimuksen kanssamme saat käyttöösi sinun yrityksellesi sopivan vasteaika lupauksen, yksinomaan sopimusasiakkaille määritetyn puhelin numeron ja sähköpostiosoitteen ja ennen kaikkea varmuuden siitä että kun ongelma esiintyy siihen on korjaaja lähellä ja saatavilla nopeasti.

Nerdfuel_banneri_yleinen3_1920x400px

Noja Huolenpitopavelumme pähkinän kuoressa

Korjaamme ongelmia sinun huomaamatta automaattisesti, vastaamme sinulle puhelimitse ja sähköpostitse silloin kun ongelmia putkahtaa esiin. Tulemme paikalle korjaamaan ongelmat tai vaihtoehtoisesti otamme hetkessä etäyhteyden ongelmalliseen laitteeseen ja pyyhimme ongelmat pois.

Automaattinen ylläpito on siitä vinha juttu että sillä säästetään aikaa todella merkittävästi, tietokone huoltaa itsensä kerran viikossa samalla kun teet töitäsi. Automatiikkamme huomaamat ongelmat eivät koskaan jarruta sinun tekemistäsi koneella, eikä työasemasi ala hyytymään vaan saat kaiken tehon irti laitteistoista koko elinkaaren ajan.

slide_heitto

×
Hei!
Miten voisimme auttaa sinua?